Adres do wysyłki reklamacji:
Global Ekosystem, 30-074 Kraków, ul. Kazimierza Wielkiego 117
Opis procedury reklamacji:
W przypadku stwierdzenia usterki otrzymanego towaru prosimy postępować wg poniższej instrukcji:
1. wyślij do nas maila z tytułem: Reklamacja na maila:sklep@druktak.pl,
2. opisz dokładnie, czego dotyczy zgłaszana reklamacja, jeśli to możliwe wyślij skan lub zdjęcie (np. zeskanuj wadliwy wydruk),
3. podaj kontakt do siebie,
4. w ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz dalsze instrukcje.
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych, przeważnie udaje nam się załatwić sprawę znacznie szybciej.
Z naszego doświadczenia wynika, że duża część reklamacji wynika z nieumiejętnego posługiwania się zakupionym towarem, a usterki udaje się usunąć telefonicznie lub stosując się do instrukcji wysłanej mailowo!
Tylko postępowanie wg zamieszczonej instrukcji umożliwi szybkie rozpatrzenie reklamacji.
Nie odbieramy paczek przysłanych "za pobraniem"!
Przejdź do strony głównej