Strona główna » Usługa door to door

Wyszukaj eksploatację

Opinie o nas



Usługa door to door

  alt
  WYŚLIJ NAM ZEPSUTY SPRZĘT DO NAPRAWY

Wystarczą 4 kroki:
1. Aby wysłać na zepsuty sprzęt do naprawy korzystając z usługi door to door, powiadom nas o tym – zadzwoń lub napisz maila: sklep@druktak.pl lub 12 396 46 30.
2. Wpłać odpowiednią kwotę za usługę:
- serwis laptopa - 50 zł (za transport w obie strony),
- naprawa drukarki - 70 zł (50 za transport w obie strony i 20 zł za ekspertyzę, w przypadku zgody na naprawę koszt naprawy zostanie pomniejszony o 20 zł),
- naprawa drukarki - udrażnianie głowicy - 100 zł (50 za transport w obie strony i 50 zł za próbę udrożnienia),
na nasze konto bankowe:
Global Ekosystem, nr konta MBank - 07 1140 2017 0000 4202 0675 7738
3. Po wpłacie otrzymasz od nas potwierdzenie daty odbioru.
4. Wypełnij dokładnie formularz zgłoszeniowy, skopiuj i 1 kopię dołącz do paczki. Formularz znajdziesz poniżej tekstu, w stopce.

Po naprawie odeślemy sprzęt na pod wskazany adres. Za naprawę możesz zapłacić przelewem bankowym lub kurierowi podczas odbioru sprzętu.

Wszystkie paczki przesyłane są kurierem DPD i ubezpieczone do kwoty 10 tysięcy złotych.
Jeśli wartość sprzętu przekracza tą kwotę, poinformuj nas o tym.
Usługa dotyczy wyłącznie sprzętu o wadze do 30 kg, cena transportu cięższych urządzeń ustalana jest indywidualnie!

Koszt usługi w obie strony (odbiór i zwrot) to tylko 50 zł!

Uwaga! Sprzęt odbieramy w Krakowie własnym transportem do godz. 13 lub kurierem DPD - w tym przypadku nie mamy możliwości umówienia kuriera na konkretną godzinę, zwykle kurierzy odbierają paczki w godzinach pracy, tj. od 8 do 16. Poza Krakowiem sprzęt odbieramy wyłącznie kurierem DPD.  
Opis czynności Możesz również wysłać sprzęt w dowolny wybrany przez Ciebie sposób – adres do wysyłki znajdziesz w formularzu zgłoszeniowym.

Dobrze zapakuj sprzęt!
Sprzęt najlepiej wysłać w oryginalnym pudełku. Jeśli go nie posiadasz - owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej lub obłóż bardzo dokładnie zmiętym papierem – tak aby się nie przesuwał w pudle. Użyj sztywnego pudła!

Laptopa wyślij z zasilaczem, drukarkę z tuszami lub tonerem!
regulamin serwisu laptopów i drukarek
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Przejdź do strony głównej serwisu drukarek
 
Przejdź do strony głównej serwisu laptopów
 

Przejdź do strony głównej